Nincs unalmasabb a tömeggyártásban készült autók dragversenyeinél, pláne ha az két elektromos szedán között zajlik – vélekedik a Totalcar.

AZ EMBERI TÉNYEZŐ EGY PEDÁL LENYOMÁSÁBÓL ÁLL, KLASSZIKUS ÉRTELEMBEN VETT MECHANIKAI CSATA SEM ZAJLIK, HISZ NINCSENEK KUPLUNGOK, SE VÁLTÓK, CSAK SZOFTVER VAN, MEG LÓERŐK.

Ettől függetlenül érdekes, hogy napjaink elektromos korszakának két legerősebb versenyzője, a Tesla és a kínai BYD csúcstermékei, a Model 3 Highland és a Seal hogyan viszonyulnak egymáshoz.

A BYD az árversenyben elöl jár, otthon, Kínában legalábbis mindenképp: a Seal 190 ezer jüan környékéről indul. 

ENNYI PÉNZÉRT 550 KILOMÉTER HATÓTÁVOT AJÁNL, MÍG A MODEL 3 261 EZERRŐL INDUL ÉS 606 KILOMÉTERT MEGY EGY TÖLTÉSSEL.

Belép a BYD a magyar autópiacra

A forgalmazást a Wallis Motor és a Duna Autó végzik és 2 éven belül legalább 20 kereskedésből álló hálózatot építenek ki.
Bővebben ITT.

Teljesítményben is a Sealnél az előny: a két villanymotor összesen 530 lóerőt és 670 Nm nyomatékot tud, míg a Model 3 Long Range szintén két motorral lóerőből és Nm-ből is nagyjából 490-et produkál, igaz, könnyebb is vagy két mázsával.