A cég közlése szerint a Xuanji elnevezésű rendszer ezredmásodpercek alatt képes érzékelni a jármű belsejét és külsejét érintő változásokat, ezáltal pedig fokozza a vezetés kényelmét és biztonságát.
A kínai cég, amely Szegeden építi első európai gyárát, a világ legnagyobb elektromos autógyártójává vált, ezért igyekszik jobban felvenni a versenyt az olyan technológiák terén, mint az automata parkolás.
A cég vezérigazgatója, Wang Chuanfu szerint a rendszer hozzájárul az autóipar átalakulásának felgyorsulásához.
A kínai óriáscég Sencsenben jegyzett részvényei szerdán több mint két százalékot estek, miután a kínai részvénypiac jelentős része veszteségessé vált – írja a CNBC.
A kínai elektromosautó-gyártók között látványos árháború és erős versenypiac alakult ki, emiatt pedig a jövedelmezőségük megcsappant. A konkurens Xpeng, Nio, Huawei és Zeekr nemrég mutatták be új EV-modelljeiket, amivel igyekeznek előnyt szerezni az élesedő piacon, amelyre a mobilgyártó Xiaomi is belép.