Más akkumulátoros csoportokkal ellentétben a Li „kiterjesztett hatótávolságú” elektromos autókat kínál, amelyek egy motort és egy kisebb akkumulátort kombinálnak. Ezek ritkább töltést igényelnek, így csillapítva a potenciális vásárlók hatótávolsággal kapcsolatos aggodalmait.
Ez azt is jelenti, hogy kevesebb drága nyersanyagra, például lítiumra van szüksége a vállalatnak, így könnyebben kezeli a költségeket és az ellátási lánc hátulütőit.
A politikai döntéshozók is a tisztább elektromos járműveket sürgetik: Sanghajban, amely a Bernstein szerint a Li 2022-es értékesítési volumenének 6,5 százalékát adta, a hibridek már nem részesülnek például a rendszámtábláért való sorban állást kiiktató programban. „A Li látja az irányt, és hamarosan 100 százalékban akkumulátoros termékeket fog piacra dobni. Ez mindig trükkös manőver egy erősen versenyző piacon” – írja a Reuters.
From Breakingviews - China’s Li Auto drives a fine profit line https://t.co/GY1ZVKERnU
— Reuters Business (@ReutersBiz) February 28, 2023
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Inkább rá se nézzen a számlájára, ha ide fektetett be

A magyar szegénységet parlamenti bizottság vizsgálná, mert baj van a számokkal

Víz alatti ufóállomásra lettek figyelmesek Kaliforniánál – videó

Elárulták az amerikaiak, miért vették le Rogán Antalt a szankciós listáról

Visszahívás: ne egye meg ezt a terméket, szalmonellás lehet

Jöhet az állami ingatlanosztás

Álruha nélkül járja az országot a magyar államfő

Itt a vége: brutálisan megdrágul a meleg lakás ezeknél a fogyasztóknál

Hongkong jól beint Amerikának, leáll a csomagküldés
