Nagy erőkkel dolgozik a Volkswagen olcsó, belépő szintű villanyautóján. Az ID. Every1 névre keresztelt modell koncepcióját a napokban be is mutatta a német gyártó. Ennek ellenére nem sokat tudni az apró elektromos ötajtósról.
Most azonban Thomas Schäfer, a Volkswagen vezetője megerősítette:
az ID. Every1 a vállalat Autoeuropa nevű portugál üzemében, Setubalban készül majd
–vette észre a Totalcar.
Nem véletlenül választották ezt a helyszínt: Schäfer szerint az Autoeuropa a leghatékonyabb autógyár egész Európában. E modell esetében pedig a kompetitív árazás a legfontosabb, a hatékonyság rendkívül lényeges lesz a gyártás során. Maga
a VW is elismerte, hogy nehéz lesz pozitív árrést elérni az ID.1-gyel.
Schäfer azt is felfedte, hogy a VW kínai beszállítókat is igénybe vehet különböző ID.1-es alkatrészekhez, amivel még inkább csökkentheti a költségeket, tette hozzáa Carscoops autóipari portál.
Ami pedig magát az autót illeti:
az ID. Every1 külső méreteit tekintve a Volkswagen Polo és az Up! között foglal majd helyet, de a belső helykínálat nagyjából megegyezik majd a Polo-éval.
Az elsőkerék meghajtású, 94 lóerős modell a VW MEB platformjára épül. Körülbelül 20 ezer eurós (8 millió forint) áron kerül forgalomba, ami így vetekszik az Európába szánt BYD Seagull-lal.
Az akkumulátor kapacitásáról és a hatótávról egyelőre nem esett szó.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Tömegével pusztul a Balaton legértékesebb hala – megvan a felelőse

A Pepsi 2 milliárd dollárért bekebelez egy üdítőmárkát, kilőttek a részvényei

Az orosz katonai hírszerzést sejtik az IKEA felgyújtása mögött
Alattomos módszert használtak a szombati tüntetésen, petíció is indult ellene

Újabb rossz hír: ez biztosan nem hiányzott a németeknek

A szegedi mellett egy másik üzemet is építhet a BYD

Közeleg a béke: halál fia, aki visszatér a szülőföldjére

Nagy Márton rossz híre: márciusban nem megy 9 százalék alá az élelmiszer-infláció

Beütött a Trump-féle realitás, de most máshonnan jöhet a megrázkódtatás
