A new energy vehicles (NEV) gyűjtőnév alatt kategorizált teljesen elektromos autókat gyártó kínai BYD három új márkakereskedéssel bővíti magyarországi értékesítési és szervizhálózatát. A Budapesten megrendezett hivatalos aláírási ceremónián Michael Shu, a BYD Europe ügyvezető igazgatója írt alá megállapodást három kiskereskedelmi partnerrel új BYD márkakereskedések létrehozásáról Győrben, Pécsett és Szegeden – jelentette be az MTI-hez eljuttatott közleményében a kínai cég.

Az új márkakereskedések – a BYD Győr AutoWallis, a BYD Pécs Schneider Autóház és a BYD Szeged Duna Autó - 2025 első negyedévében nyitják meg kapuikat. Győrben és Szegeden a BYD meglévő kiskereskedelmi partnerei nyitnak szalonokat, míg Pécsett a Schneider Autóház, egy több mint három évtizedes tapasztalattal rendelkező új partner csatlakozik a hálózathoz.

Michael Shu jelentős lépésnek nevezte a partnerszerződéseket, az ügyvezető igazgató szerint jó úton járnak, hogy teljes országos hálózattal rendelkezzenek Magyarországon. Hozzátette: hamarosan újabb márkakereskedésekkel bővül majd a BYD hálózat. 

Bővülő termékpaletta 

A BYD szegedi gyárában várhatóan a közeljövőben indul a termelés, de a BYD magyarországi termékpalettája már most is dinamikusan bővül. A vállalat nemrégiben mutatta be

  • a TANG prémium hétüléses SUV-t,
  • valamint a SEAL U DM-i modellt, amely a BYD Super DM néven ismert plug-in hibrid technológiát alkalmazza,
  • 2025 elején a kínálat tovább bővül a SEALION 7 nagy teljesítményű SUV-val, amelyet Európában először a Párizsi Autószalonon mutattak be.

Július óta a BYD márka vezeti a tisztán elektromos (BEV) autók magyarországi piacát, miközben a vállalati ügyfelek körében is kiemelkedő népszerűségnek örvend. Az idei év pontos értékesítési eredményeit csak később publikálják, de már most közölték, hogy rekordévet könyvelhet el a BYD Magyarország.

Megállíthatatlanul tör fölfelé a BYD

A kínai autógyártó sorra dönti meg a rekordokat és előzi meg a nagy gyártókat. Autóipari szakértők közül többen ma már azt mondják, hogy a BYD technológiai szárnyalása a Ford 100 évvel és a Toyota 30 évvel ezelőtti eredményeihez hasonlítható.Itt olvashat a részletekről.